TESİRSİZ PARÇALAR SÜREGELEN - ALİ LİDAR


  Yayınevi: EPİGRAF YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 240

Arka Kapak Yazısı:

Ali Lidar’ın okuru selamladığı ilk kitap olan Tesirsiz Parçalar aradan geçen yedi yıldan sonra devam kitabıyla arz-ı endam ediyor. Tesirsiz Parçalar Süregelen 2014’te ‘Karpuz Kabuğuna Yazılar Yazmak’ adlı blog yazılarının derlemesiyle ortaya çıkan ilk Ali Lidar kitabının devamı niteliğinde, her biri bambaşka konu başlıklarına değinen denemelerden mürekkep bir kitap. Tepebaşı Dükü’nü özleyenlere…


_____***_____***_____***______

Yorumum:

İlk kitap olan “Tesirsiz Parçalar” ı soluksuz, büyük bir keyifle okumuştum. Ali Lidar’ın blog yazılarının derlemesi olduğu için karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi bir havası vardı. Bu kitabı da görür görmez aldım. Devam kitabı ne de olsa, uzun zamandır görüşemiyoruz kendisiyle kim bilir neler biriktirmiştir anlatacak dedim… Güzeldi, fena değildi… iki günde biten akıcı bir kitaptı… onunla sohbet etmek yine keyif verdi. Kalemine, emeğine sağlık diyorum. Sadece bazen kendini tekrar etmiş gibi geldi. Ya bu hikayeyi daha önceden dinlememiş miydim hissiyatı oluştu zaman zaman. İlk’ler her zaman çok özeldir ikinci bir parça ilk kitabın gölgesinde kalmış bana göre. Ama Ali Lidar nam-ı değer “Tepebaşı Dükü” ile tanışmayanlar mutlaka her iki kitabı da alıp okusun derim, benim gibi özleyenler için de her şeye rağmen güzel bir buluşma… 

Keyifli okumalar...

Altını Çizdiklerim:
📌 Her yeni gün iyi bir kitapla karşılaşma ihtimali dünyanın saçmalığına rağmen hayatta kalmakta ısrar etmemin en önemli nedenidir. İyi bir kitabın vadettiği güzellikleri başka ne, kim vaad edebilir?

Yorumlar