KELEBEK ADASI- SARAH JIO



Kitabın Özgün Adı: Back To You
Çeviren: Fatma Zeynep Öztürk
Yayınevi:  PENA YAYINLARI
Sayfa Sayısı: 279
Arka Kapak Yazısı:

Mavi Kelebeklerin hikayesini bilir misiniz? Mavi kelebekleri her yerde göremezsiniz. Oldukça nadir görünürler. Sabah uyandığınızda, "Bugün mavi kelebekleri görmeye gidiyorum" diyemezsiniz. Siz onları değil, onlar sizi bulur.

Efsaneye göre bu kelebekler değişimin habercisidir. Olur da gün doğumunda yolunuzu mavi bir kelebek keserse, bilin ki hayatınız eskisi gibi olmayacaktır. Belki bambaşka biri girer hayatınıza. Belki bambaşka bir yerde uyanırsınız. Ya da ilk kez adımınızı attığınız bir yerde kendinizi hiç olmadığınız kadar huzurlu ve evinizde hissedersiniz. Kaybolurken bulunursunuz. Geldiğinizi sanarken gittiğinizi görürsünüz. Hayata başka bakarsanız mavi bir kelebek kanat çırptığında çünkü size başla bakıyordur artık hayat.



_____***_____***_____***______


Kitap İle İlgili Yorumum:

Güzel bir aşk hikayesi olabilirmiş aslında. Eğer araya mistik öğeler kurgusal şeyler eklenmeseydi... Bermuda şeytan üçgeninde kaybolan bir çiftin aşk hikayesi ilgi çekici olabilir ama adada yaşanan mistik olaylar çok saçma. Lost adası ile bermuda şeytan üçgeni bilinmezliği harmanlanmış ortaya karmakarışık bir şey çıkmış. Rahmi ve yumurtalıkları alınan bir kadının adada hamile kalması gibi ya da adada hiç yaşlanmayan insanlar gibi... Pek sevmedim bu kitabı açıkçası. Tahmin ediyorum ki Sarah Jio kendi için oluşturduğu ve bundan önce yayınlanan 8 kitapla perçinlediği tarzın dışına biraz çıkmak istemiş ama olmamış bana göre. Yine de cümlelerin sadeliği her zaman olduğu gibi kolay okunan bir roman olmasını sağlıyor. Çabucak bitirebilirsiniz kitabı. Tam bir yaz romanı zaten. Ama benim gibi aşırı realist iseniz bir parça hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz.

Keyifli okumalar...




Yorumlar

  1. Bu kitap okunmayı bekliyor ama maalesef sıra gelemedi. Bu tarz konusu varsa okunmayı bir süre daha bekleyebilir.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Henri Cartier-Bresson - "karar anı" kitabın okudunuz sanırım. Hiç bir yerde bulamıyorum. Kitabı bana yollar mısınız rica etsem? Ödeme yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PDF hali bende mevcut. Hiçbir ödeme yapmanıza gerek yok bana mail adresinizi yazarsanız hemen yollarım

      Sil

Yorum Gönder