DİRİLİŞ-TESS GERRITSEN



Kitabın Özgün Adı:
Die Again

Çeviren: Cumhur Mısırlıoğlu
Yayınevi: MARTI YAYINEVİ
Sayfa Sayısı: 462
Arka Kapak Yazısı: 

Altı yıl önce o çayırların arasındayken ölmenin nasıl bir şey olduğunu öğrendim. Benden bir daha ölmemi istemeyin.

Her şey, usta bir avcı olan Leon Gott'un evinin garajında ölü bulunmasıyla başlar. Dedektif Rizzoli ve doktor Isles bu esrarengiz ölümün detaylarını araştırdıkça aralarında benzerlikler bulunan diğer vakalara ulaşırlar. Nihayetinde, yaptıkları araştırma onları altı yıl önce bir safari sırasında Afrika'da işlenen turist cinayetlerine kadar götürür.
Gözü pek ikilinin, katliamların ardındaki sır perdesini kaldırmak için o lanetli safariden kurtulabilen tek kişiye, Millie Jacobson'a ulaşmaları gerekir. Ancak genç kadın hala tehlikede olduğunu düşünmektedir ve hayatta kalma mücadelesi vererek geçirdiği günleri hatırlamak istemiyordur. bu yüzden Rizzoli ve Isles için, Millie'yi ikna etmek ve bu sıra dışı cinayetleri aydınlatmak düşündükleri kadar kolay olmayacaktır.


_____***_____***_____***_____

Yorumum: 

Av mısın avcı mı...
Bir çizgi varsa ikisinin arasında 
Saç teli kadar incedir 
dikkatli ol...

Sürükleyici bir Rizzoli&Isles romanı daha... Güzel bir konu harika bir kurguyla anlatılmış. 462 sayfalık kitabı üç gün içerisinde bitirebildiğimi ve bunu üç yaşındaki bir canavarla uğraşırken yapabildiğimi söylersem sanırım kitabın ne kadar güzel olduğunu anlatabilirim. Uyku yerine okumayı tercih ettirecek bir roman.
Daha önce de birkaç kez söylemişimdir: Tess Gerritsen romanlarının içinde beni hayal kırıklığına uğratan bir kitap olmadı. Ancak Rizzoli&Isles serisini de ayrı bir yere koyuyorum. Bir sonraki romanda nasıl bir olayla karşılaşacaklarını merakla bekliyorum. Sadece olayların çözüme ulaşma aşaması değil, karakterlerimizin portreleri de çok takip edilesi. Ailevi ilişkileri, iş ilişkileri, özel hayatları, korkuları, muhteşem zekaları...
Yaptığı mesleği içselleştirmiş güçlü karakterlere-özellikle kadınsa- müthiş bir saygı ve hayranlık duyuyorum. Bu iki kadın karakter de beni benden alan şahsiyetler. Kendilerinin vücut bulmuş halini görmek isteyenler televizyonda Rizzoli&Isles dizisini izleyebilirler. Ben hayalimdeki suretlerini daha çok seviyorum o ayrı.

Polisiye roman ilginizi çekiyorsa bu Tess romanını da şiddetle tavsiye ediyorum. 

Keyifli okumalar...


Yorumlar

  1. Aklımda olsun bu aralar böyle kitaplar hoşuma gidiyor okuyacağım .Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder