GÖRDÜĞÜNE ASLA İNANMA- MARIO MAZZANTI


Kitabın Özgün Adı: NELLA TANA DEL LUPO
Çeviren: GÜLİZ AKYÜZ YILDIRIM
Yayınevi: SONSUZ KİTAP
Sayfa Sayısı: 446
Arka Kapak Yazısı: 


" Ben saf aşkın, Tanrı korkusunun, bilginin ve kutsal umudun anasıyım."
" Öldürüp hayat verenim ben ve hiç kimse bensiz kurtuluşa eremez."

Ünlü bir psikiyatrist merakı yüzünden kış uykusundaki canavarı uyandırır ve insan avının başlamasına sebep olur... Genç ve güzel bir kadın sevdiği adamı korumak için ruhunu şeytana satar... Ve polisler; büyük bir yapbozun parçaları gibi birbiriyle alakasız görünen cinayetleri çözmek için katile adım adım yaklaşan tek kişinin peşine düşerler...

_____***_____***_____***_____

Yorumum: 

Güzel bir gerilim romanıydı. Kitap, Psikoloji bilimi ve insan davranışlarının doğası üzerine kurulduğu için yer yer bilgilendirmeler de mevcuttu. Psikolojiye merakım ve ilgim çok yüksek olduğu için beni sıkmadı açıkçası ama eğer siz ilgili değilseniz belki o anlamda hoşunuza gitmeyebilir.
Üniversitede profesör olan 4 kişinin ve yan karakterlerin çevresinde dönen romanda sürekli kendinize "İşte buldum katil bu şahsiyetin ta kendisi" diyorsunuz ama hiçbir zaman haklı çıkamıyorsunuz. Genelde bu tip gerilim romanları, katilin, buna paralel olarak da işlenen cinayetlerin sebebinin ve sonucunun ne olduğunu henüz kitabın yarısında çözmeye başladığınızda oldukça sevimsiz bir hal alıyor. Ben bu kitapta böyle bir sorun yaşamadım son sayfaya kadar  heyecanından hiçbir şey kaybetmedi. Film izliyormuşsunuz gibi rahatça okuyup bitirebilirsiniz. 

Şimdiden keyifli okumalar dilerim...


Yorumlar